vrijdag 30 september 2011

Nieuwe kookzender trapt af met zomerfruit

Op zaterdag 1 oktober a.s. is de lancering van dé foodzender 24Kitchen vanuit de studio in Houten. 24Kitchen is een 24-uurs kanaal met voornamelijk Nederlandse producties over voeding en de bereiding van ons dagelijkse eten. De programma's worden gepresenteerd door gevestigde namen van Nederlandse chefs en nieuw aanstormend talent.

Zaterdag 1 oktober van 12.00 tot 24.00 uur wordt er live uitgezonden onder aanwezigheid van pers en vele gasten. Zomerfruit is hét thema van deze dag. De decors worden aangekleed met aardbeien, frambozen, bramen, blauwe en rode bessen en kruisbessen. De gasten van Cook Around the Clock, het eenmalige restaurant van meester-kok Rudolph van Veen, krijgen zomerfruit als dessert. Daarnaast gaat het aanstormende kooktalent live aan de slag met het overheerlijke zomerfruit en zal groente- en fruit expert Rob Baan iets vertellen over de gezondheidsaspecten van zomerfruit. 24Kitchen wil de kijker graag inspireren en motiveren om meer aandacht te besteden aan voeding. De stuurgroep zachtfruit en GroentenFruit Bureau ondersteunen dit initiatief en willen laten zien dat je met zomerfruit gemakkelijk jouw dagelijkse 2 ons groenten en 2 keer fruit haalt.

De stuurgroep Zachtfruit is een initatief van en wordt mogelijk gemaakt door Frugi Venta, Best Fresh Group, Fruitmasters, The Greenery BV, Veiling Zaltbommel, ZON Holding B.V., NFO, LTO vollegrondsgroente.net en GroentenFruit Bureau.

GroentenFruit Bureau is het marketingcommunicatiebureau voor en namens de Nederlandse groente- en fruitsector. Met gerichte campagnes in binnen- en buitenland wordt het imago van groenten en fruit versterkt en de consumptie ervan bevorderd. GroentenFruit Bureau wil een concrete bijdrage leveren aan de volksgezondheid door het stimuleren van de consumptie van de dagelijkse norm '2 ons groenten en 2 keer fruit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten